مبل استیل چه نوع مبلی است؟

۱۷ بازديد
همه افراد تا به حال انواع مبلمان زیادی استفاده نموده‌اند و یا مشاهده کرده‌اند. مبلمانی مثل مبل کلاسیک، مبل راحتی، کاناپه و ... از مبلمان پرطرفدار هستند. اما یکی دیگر از انواع مبلمان که بسیار پرطرفدار نیز می‌باشد مبل استیل یا مبل سلطنتی است. بر خلاف نام آن از استیل ساخته نشده است بلکه کلاف مبل استیل از چوب های راش، بلوط و گردو ساخته می‌شود. از مبل سلطنتی در مهمانی ها استفاده می‌شود که ظاهر زیبا و شیکی به دکوراسیون خانه می‌دهد.
مبل سلطتنی یا مبل استیل از محبوبیت بسیاری در ایران نیز برخوردار است که دلیل آن نیز طراحی بسیار زیبای این مبل است که شکوه بی‌نظیری دارد. انواع مدل مبل سلطنتی از نظر طراحی و ساخت تفاوت بسیاری با سایر مدل‌های مبلمان دارد که دلیل آن منبت کاری های زیبا بر روی مبلمان استیل است.
اگر شما هم قصد خرید مبل استیل دارید و یا می‌خواهید با این نوع مبلمان بیشتر آشنا شوید با ادامه مطلب همراه ما باشید.
انواع مبل استیل
در بین افراد این نوع مبلمان را به مبل استیل ، مبل سلطنتی و مبل کلاسیک می‌شناسند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی در مبل سلطنتی تاج مبل است که در اکثر مبل ها در وسط قرار می‌گیرد و هنرمندان و طراحان با منبت کاری های زیبا روی تاج مبل، زیبایی بسیاری به مبلمان استیل می‌دهند. انواع مبلمان استیل از نظر ظرفیت به صورت مبل سلطنتی هفت نفره و نه نفره هستند که مبل نه نفره به صورت یک کاناپه سه نفره، مبل های تک نفره به تعداد چهارتا و دو صندلی تک نفره هستند. مبل هفت نفره نیز دارای یک کاناپه سه نفره و یک کاناپه دو نفره و دو مبل تک نفره می‌باشد.
جنس مبل سلطنتی
مبل استیل دارای کلاف های ساخته شده از چوب گردو و راش می‌باشد که مقاومت مبل را افزایش می‌دهد. در بعضی موارد از کلاف ها به صورت دوبل است که مقاومت مبل را بیشتر می‌کند. در ساخت مبل سلطنتی باید چوب کلاف در قسمت های مختلف مبل مثل تاج مبل و پایه ها از یک نوع باشد. منبت کاری از موضوعات مهم دیگر در مبلمان استیل است که باید با طرح و نقش متناسب صورت گیرد. همچنین باید توجه نمو تا خش و یا شکستگی وجود نداشته باشد.
انواع پارچه مبل استیل
فوم مبلمان استیل از نوع اسفنجی است که قابلیت ارتجاعی به مبل می‌دهد و از این رو مقاومت مبل نیز افزایش می‌یابد. نوع پارچه و دوخت نیز بسیار مهم است که باید کیفیت مطلوب داشته باشد. پارچه های مورد استفاده در ساخت مبل سلطنتی از جنس ساتن، مخمل و چرم است. بکارگیری از این نوع پارچه ها علاوه بر افزایش مقاومت مبل زیبایی مبل استیل را نیز چند برابر می‌سازد.
منبت کاری مبل سلطنتی
ظرافت و طراحی مبل سلطنتی از ویژگی های خاص این مبل است که باید به آن توجه بسیار نمود. بر روی پایه‌ها و دسته‌های مبل طراحی های زیبایی صورت می‌گیرد که متناسب با رنگ و طراحی مبل است. در منبت کاری بر روی پایه ها و دسته ها باید به بزرگ و کوچک بودن نقش های مبل توجه نمود. همچنین قرینه بودن طراحی ها نیز از عوامل تاثیرگذار در قیمت مبل استیل است.
قیمت مبل استیل
مبل سلطنتی از انواع مبلمان پرطرفدار در بین افراد است که همواره انواع این مبلمان در طراحی ها و منبت کاری های متفاوت و شیک راهی بازار می‌شود. در این مقاله با موارد مهم در مبلمان استیل آشنایی پیدا کردید و ویژ؛ی های این مبل را نسبت به سایر مبلمان مشاهده نمودید. برای مشاهده و خرید مبل استیل می‌توانید به فروشگاه دکوراسیون داخلی فاب دیزاین مراجعه نمایید تا بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت مبل سلطنتی را مشاهده نمایید.

میز تلویزیون دیواری

۱۶ بازديد
یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایل خانه و یا اجزای دکوراسیون ها میز تلویزیون دیواری است که تاثیر آن در زیبایی نمای خانه بسیار زیاد است. در طراحی دکوراسیون های امروزی منازل توجه بسیاز زیادی به خرید میز تلویزیون دیواری می‌شود تا هماهنگی لازم در سایر اجزای دکوراسیون ایجاد شود. یکی از پرطرفدارترین نوع میز تلویزیون در بین افراد، میز تلویزیون دیواری است. یکی از مهم‌ترین دلایل پرطرفدار بودن این میز تلویزیون سازگاری با اکثر سبک دکوراسیون است که به سادگی می‌توانید به هماهنگی لازم با سایر وسایل خانه دست پیدا کنید. تنوع سبک ها باعث شده است تا خرید میز تلویزیون دیواری در بین انتخاب های اول برای میز تلویزیون شیک و زیبا باشد.
استفاده از این میز تلویزیون می‌تواند سلیقه‌ای باشد و برخی از افراد ترجیح می دهند تلویزیون را بر روی دیوار قرار دهند و خرید میز تلویزیون دیواری را در اولویت بدانند. از این رو امروزه میز هایی در طراحی های مختلف ساخته و عرضه شده‌اند که بر روی دیوار قرار می‌گیرند و تلویزیون و سایر متعلقات را در آن قرار می‌دهند.
انواع میز تلویزیون دیواری
در بازار امروز انواع زیادی از میز تلویزیون دیواری در طرح ها، رنگ ها و شکل های مختلف موجود هستند.  میز تلویزیون‌ها را می‌توان در طرح های چوبی و یا ام دی اف مشاهده نمود. همچنین در سبک های مدرن، مینیمال و لوکس نیز میز تلویزیون های مناسب وجود دارند.
خرید میز تلویزیون دیواری به جای میز تلویزیون های معمولی باعث می‌شود علاوه بر آنکه دیواری های پشتی طراهی زیبایی پیدا کنند، دکوراسیون خانه را نیز بسیار شیک‌تر و مدرن‌تر نشان می‌دهد. یکی دیگر مهم‌ترین مزیت های خرید میز تلویزیون دیواری اشغال فضای کمتر است که فضای بیشتری برای سایر وسایل ایجاد می‌شود.
میز تلویزیون دیواری مناسب چه خانه هایی است؟
یکی از نکاتی که در خرید میز تلویزیون دیواری باید به آن توجه کنید نوع فضای خانه است. چرا که استفاده از آن در خانه‌های آپارتمانی و ویلایی تفاوت دارد. به طور مثال در خانه‌های ویلایی فضای پذیرایی بزرگ‌تر است استفاده از میز تلویزیون های بزرگتر بهتر است. در سبک های خانه ویلایی می‌توان از مدل های بیشتری استفاده کرد. در خانه‌های آپارتمانی چون محدودیت فضا وجود دارد خرید میز تلویزیون دیواری علاوه بر باز‌تر نشان دادن فضا، زیبایی بیشتری به فضای داخلی خانه می‌دهد.
نکات مهم در خرید میز تلویزیون دیواری
  • در خرید میز تلویزیون دیواری بهتر است محصولی را انتخاب نمایید که نورپردازی زیبایی داشته باشد تا در صورت خاموش بودن تلویزیون نیز فضا را زیباتر سازد.
  • میز تلویزیون های دیواری مدرن علاوه بر زیبایی با اکثر سبک های دکوراسیون سازگاری دارند پس یکی از انتخاب های شما می‌تواند این نوع میز تلویزیون باشد.
  • در خرید میز تلویزیون دیواری در هر نوع جنس باید به وزن تلویزیون و متعلقاتی که بر روی آن قرار می‌گیرد توجه نمایید.
  • اگر می‌خواهید وسایل زیادی در میز تلویزیون قرار دهید و یا تلویزوین دارای متعلقات زیادی است سعی کنید میزهای با کشو و فضای بیشتر خریداری نمایید.
  • میز تلویزوین دیواری سفید در عین ساده بودن می‌تواند هماهنگی خوبی با تلویزیون و فضا ایجاد نماید و ظاهر را مدرن‌نر سازد.
جمع بندی
میز تلویزیون های دیواری از جدیدترین نوع و سبک میز تلویزوین ها هستند که با اکثر سبک های دکوراسیون سازگاری دارند. در خرید میز تلویزیون دیواری باید به نکات گفته شده در این مطلب توجه نمایید تا بتوانید خرید رضایت بخشی داشته باشید. در فروشگاه دکوراسیون داخلی فاب دیزاین می‌توانید بهترین خرید میز تلویزیون دیواری را انجام دهید چرا که از بهترین مواد و متریال ها در ساخت آن استفاده شده است.

دکوراسیون خانه های تک خواب

۲۶ بازديد
دکوراسیون خانه ها از نکات مهم است که توجه بسیاری به آن می‌شود. در خانه های بزرگتر می‌توان انواع سبک دکوراسیون را بکار برد. اما دکوراسیون خانه تک خواب کمی متفاوت تر از سایر دکوراسیون ها است. در کل دکوراسیون فضاهای کوچک مشکل تر از بخش های دیگر است که باید توجه بیشتری به آن نمود. اما جای نگرانی وجود تدارد چرا که انواع دکوراسیون خانه تک خواب وجود دارند که خانه های کوچک را با فضا سازی بزرگ نمای زیبایی به آن می‌دهد.
در واقع با جای گیری درست وسایل مورد نیاز در موقعیت مناسب و کمی خلاقیت می‌توان فضای خانه و اتاق را بسیار شیک و مجلل نشان داد. نوع دکوراسیون خانه تک خواب و انتخاب وسایل مهم مثل مبلمان بسیار مهم می‌باشد چرا که باید با رنگ و طراحی اتاق هماهنگی داشته باشد.
در این مقاله با طراحی ها و دکوراسیون های مختلف و نکات مهم در چیدمان اتاق آشنا خواهیم شد.
دکوراسیون خانه تک خواب - ترکیب رنگ
در دکوراسیون خانه تک خواب مهم ترین نکته استفاده از فضا به بهترین شکا است. طراحی اتاق و خانه باید به صورتی باشد که از رنگهای مختلف روشن و شاد استفاده شود. همچنین نکته دیگر در انتخاب رنگ استفاده از رنگ های مناسب در ترکیب با مبلمان چوبی و پارکت های چوبی به رنگ تیره قهوه ای است که فضای دلنشین و آرامی ایجاد می‌نماید.
استفاده مناسب از فضا
طراحی و دکوراسیون خانه تک خواب مناسب برای اتاق که به شکل صاف و مسطح است استفاده از شکل هشت ضلعی یا به صورت L  می باشد. در این مدل طراحی نیاز بیشتری به فضاهای خالی است که بتوان در آن از وسایل مهم دیگر در دکوراسیون استفاده نمود.
 نواحی مثل نواحی اطراف در و پنجره ها بهترین مکان برای قرارگیری تخت خواب و میز است. این محل ها مهم ترین مناطق در دکوراسیون است. طراحی هشت ضلعی باعث می‌شود تا در هر فضای کوچک و بزرگ بتوان بهترین نوع دکوراسیون خانه تک خواب را داشت. در این روش شما هشت نقطه مهم در طراحی فضای خانه خود را می‌دانید.
جایگیری مناسب وسایل
یکی دیگر از نکات مهم در دکوراسیون خانه تک خواب قرار دادن وسایل در جای مناسب است. مهم ترین وسیله در دکوراسیون اتاق، تخت خواب است. اگر اتاق خواب فضای کوچکی دارد بهتر است از تخت خواب هایی دارای کمد و کشو است، استفاده کنید چرا که وسایل بیشتری را در آن قرار می‌گیرد و از فضا بهترین استفاده را می‌نمایید. همچنین این کار باعث می‌شود تا فضا برای دیگر وسایل باز شود.
در دکوراسیون خانه تک خواب از دیگر وسایلی که می‌توان برای جدا کردن فضای استراحت از بقیه بخش های خانه استفاده نمود، استفاده از پرده های با رن گهای مناسب، کمد دیواری و دراور است.
اگر می‌خواهید قفسه یا کابینت در اتاق قرار دهید تا وسایل خود را در آنجا قرار دهید، بهتر است دور از تخت خواب آنها را قرار دهید چرا که منطقه خواب را بسیار شلوغ می‌نماید و حس خوبی در هنگام خواب منتقل نمی‌نماید.
جمع بندی
امروزه که خانه‌ها اغلب به صورت آپارتمانی و تک خواب هستند، نمی‌توان هر نوع طراحی و دکوراسیون را در آن بکار برد. برای خانه های تک خواب بکارگیری دکوراسیون خانه تک خواب است که در این مقاله با بخش های مختلف آن آشنا شدیم. شما می‌توانید برای مشاهده و خرید انواع مبلمان، میز تلویزیون و کاناپه به فروشگاه دکوراسیون داخلی فاب دیزاین مراجعه فرمایید.