فناوري هاي پيشرفته در طول زمان

۱۶ بازديد

فن آوري هاي پيشرفته پتانسيل رشد عظيمي را براي اروپا ايجاد مي كنند. فناوري هايي مانند اينترنت اشيا ، داده هاي صنعتي ، توليد پيشرفته ، رباتيك ، چاپ سه بعدي ، فناوري هاي بلاكچين و هوش مصنوعي طيف وسيعي از فرصت ها را فراهم مي كند كه به صنعت اروپا امكان مي دهد تا رهبري خود را در بازارهاي در حال ظهور براي محصولات و خدمات آينده گسترش دهد، خدماتي همچون توليد كراتين مو، ماسك مو و يا پودر دكلره در صنعت جاي داده شده است .

فن آوري هاي پيشرفته تلفيقي از فناوري هاي ديجيتالي و كليدي امكان پذير (KET) و ادغام سيستم هاي فيزيكي و ديجيتال است. اينها باعث ايجاد مدلهاي نوآورانه تجاري و فرآيندهاي جديد و ايجاد محصولات و خدمات هوشمند مي شوند. آنها زيربناي تغيير به سمت اقتصاد سبزتر هستند ، در نوسازي پايگاه صنعتي اروپا نقش مهمي دارند و توسعه صنايع كاملاً جديد را پيش مي برند. اهميت آنها آنها را به عنصري اصلي در سياست صنعتي اروپا تبديل مي كند و به طور فزاينده اي در پاسخگويي به فشرده ترين چالش هاي امروز جامعه نقش دارند.

مشاغل اتحاديه اروپا از اين فن آوري هاي پيشرفته يا مدل هاي نوآورانه تجاري ارائه شده توسط اقتصاد مشاركتي بهره كافي را نمي برند. وضعيت جذب فناوري هاي پيشرفته توسط صنعت در بخشهاي مختلف و بين كشورها و مناطق اتحاديه اروپا متفاوت است. همچنين اختلافات زيادي بين شركت هاي بزرگ و شركت هاي كوچك و متوسط ​​(SME) وجود دارد. كميسيون اروپا براي بهبود اين وضعيت در زمينه هاي زير فعاليت مي كند.

چالش شهرهاي هوشمند

شهرها آينده اتحاديه اروپا را شكل مي دهند. توسعه آنها مي تواند به اهدافي كمك كند كه اتحاديه اروپا در تلاش است: انصاف و رفاه اجتماعي ، توانمند سازي مردم از طريق فن آوري هاي ديجيتال و "معامله سبز اروپا". شهرها با گردآوري منابع محلي و بسيج مشاركت ذينفعان ، توسعه اكوسيستم هاي پر جنب و جوش نوآوري را ترتيب مي دهند. ابتكارات كميسيون اروپا نياز به يك رويكرد يكپارچه را براي حمايت از سياست گذاران محلي براي درك كاربرد فن آوري هاي پيشرفته و فرصت هايي كه ارائه مي دهند ، تشخيص مي دهد. اقداماتي مانند "چالش 100 شهر هوشمند" به شهرها كمك مي كند تا فناوري را در خدمت شهروندان قرار دهند و از رشد پايدار بي آب و هوا حمايت كنند.

چالش شهرهاي هوشمند

كاربردهاي صنعتي هوش مصنوعي و داده هاي بزرگ براي SME ها
هوش مصنوعي (AI) يكي از مهمترين استراتژيك ترين فناوريهاي قرن 21 است و انتظار مي رود بهره وري بالاتر ، عملكرد شركتها و رشد اقتصادي بهتر را به همراه داشته باشد. از همه مهمتر ، اين فناوري ها توانايي ايجاد راه حل هايي براي فشار دادن چالش هاي اجتماعي را دارند كه ما مي خواهيم آنها را برطرف كنيم. براي همگام سازي با تكامل هوش مصنوعي و به دست آوردن مزاياي رقابتي كه مي تواند به همراه داشته باشد ، شركت ها ، به ويژه شركت هاي متوسط ​​و متوسط ​​، نياز به حمايت بيشتري دارند. بنابراين ، ما در حال بررسي مهمترين برنامه هاي كاربردي هوش مصنوعي براي تسريع در استقرار و پذيرش آن توسط SME ها در زنجيره ارزش استراتژيك هستيم. همچنين كاربرد هوش مصنوعي در ابزار آلات نجاري براي توليد ميز تلويزيون، مبلمان و آينه كنسول ...

داده هاي بزرگ و سيستم عامل هاي ديجيتال طي دهه گذشته رشد چشمگيري داشته و به طور بنيادي هر صنعتي را متحول مي كنند. علي رغم پتانسيل اقتصادي زياد ، اشتراك داده ها بين شركت ها در مقياس كافي كاهش پيدا نكرده است. بنابراين كميسيون در صدد شناسايي و رفع هرگونه مانع ناروايي است كه مانع اشتراك داده ها و استفاده از داده هاي خصوصي توسط ساير شركت ها است. در مورد به اشتراك گذاري داده هاي كسب و كار به تجارت ، ما در حال استقرار دو پروژه آزمايشي داده هاي بزرگ براي كشف پتانسيل نوآوري و مدل هاي تجاري ابتكاري ايجاد شده با به اشتراك گذاري داده ها بين نهادهاي توليد كننده / كنترل كننده داده و مشاغل شخص ثالث هستيم.

كاربردهاي صنعتي هوش مصنوعي و داده هاي بزرگ براي SME ها

فن آوري هاي پيشرفته براي صنعت - پشتيباني و ابزارها
كميسيون تعدادي از پروژه ها را توسعه داده است كه توسعه فناوري هاي پيشرفته در صنعت را كنترل مي كند يا از SME ها يا پروژه هاي ديگر در زمينه KET پشتيباني ديگري مي كند.

فن آوري هاي پيشرفته براي صنعت - پشتيباني و ابزارها

انجمن سياست استراتژيك در زمينه كارآفريني ديجيتال
مجمع سياست هاي استراتژيك در مورد كارآفريني ديجيتال يك اتاق فكر بود كه رهبران انديشه از تجارت ، دانشگاه و سياست در زمينه تحول ديجيتال و كارآفريني را گرد هم آورد. اين كميسيون به كميسيون اروپا در زمينه سياست ها و اقدامات براي تقويت تحول ديجيتال ، و توسعه سياست هاي كشورهاي اتحاديه اروپا در سطح ملي و منطقه اي را توصيه كرد مجمع سياست هاي استراتژيك چندين گزارش در مورد چگونگي سرعت بخشيدن به تحول ديجيتال صنعت و شركت هاي اروپايي در زمينه تزريق پلاستيك تهيه كرد.

از چوب استفاده بهتري داشته باشيد

۱۶ بازديد

اگرچه رنگ آميزي مبلمان اختياري است ، استفاده از روكش براي محافظت از سطح چوب ضروري است. بدون پايان ، چوب مي تواند خشك شود ، ترك بخورد و خراب شود يا - در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت - ورم كند تا درها و درها ديگر كار نكنند. پايان خوب از تورم و ترك جلوگيري مي كند ، از لكه ها محافظت مي كند و ظاهر چوب را تقويت مي كند.

فينيش ها حاوي مواد شيميايي هستند كه در صورت استفاده بدون رعايت نكات ايمني مناسب مي توانند خطرناك باشند. براي محافظت از پوست هميشه از دستكش هاي سبك جراحي استفاده كنيد و از عينك هاي محافظ براي محافظت از چشم ها استفاده كنيد. بعضي از اتمام ها بخارات خطرناكي را منتشر مي كنند ، بنابراين در فضاي باز يا در يك منطقه با تهويه مناسب و يك فن براي گردش كار كنيد. هنگام كار با مواد روكش بر پايه روغن از ماسك تنفسي ذغال استفاده كنيد. هرگز در مجاورت كوره گاز ، اجاق گاز چوب يا شعله ديگر كار نكنيد.

پارچه هايي كه با انتهاي خاك آلوده شده اند خطر آتش سوزي دارند ، بنابراين با قرار دادن آنها در يك ظرف مهر و موم شده (مانند يك قوطي رنگ) و پر كردن آنها با آب ، آنها را از بين ببريد.

هر خريد مبلمان ، چه جديد و چه عتيقه ، به اتمام نياز دارد ، اما هيچ تكميل مناسبي براي همه شرايط مناسب نيست. اگرچه حداقل 10 نوع و بيش از دوازده مارك پايان موجود است ، همه را مي توان به دو دسته تقسيم كرد: پايان هاي نافذ (آنهايي كه در داخل چوب خشك مي شوند) و پايان هاي سطح (آنهايي كه روي سطح چوب خشك مي شوند). حال اين محصولات فرقي ندارد مي تواند ميز تلويزيون باشد يا سرويس خواب.

اتمام لايه هاي نفوذي راحت تر انجام مي شوند و نماي طبيعي تري دارند. اتمام سطح دوام بيشتري دارد اما به نظر طبيعي نمي رسد.

روغن بذر يكي از قديمي ترين مواد نهايي نفوذي است ، اما در هواي مرطوب تمايل به چسبندگي دارد. روغن هاي دانماركي نيز در گروه پوشش هاي نافذ قرار مي گيرند. روغن تنگ مورد علاقه كارگران چوب است زيرا كاربرد آن آسان است و ظاهري طبيعي و جذاب دارد.

روغن تنگ را به جاي برس با يك پارچه بماليد. ابتدا با پارچه گيره اي هرگونه گرد و غبار را از چوب پاك كنيد. ظرف روغن تنگ را تكان داده و مقدار كمي ليبرال را روي يك پارچه تميز قرار دهيد. روغن را مستقيماً روي چوب بماليد و در صورت لزوم بيشتر به پارچه اضافه كنيد. 5 تا 10 دقيقه صبر كنيد ، يا تا زماني كه روغن تنگ احساس چسبندگي كند ، سپس با يك پارچه تميز بيش از حد را پاك كنيد.

قبل از استفاده از كت بعدي چند ساعت صبر كنيد. ممكن است مقداري مالش لازم باشد تا سطح خوب را به چوب بكشيد. هنگامي كه چوب درخشندگي يكنواختي به خود گرفت - معمولاً بعد از چهار لايه يا همين حدود - بگذاريد كاملاً خشك شود. در هر زمان كه رنگ خسته كننده يا خشك به نظر مي رسد ، روغن تانگ بيشتري بزنيد.

روغن تنگ يك لايه محافظ نازك ايجاد مي كند كه براي اشياي عتيقه و ساير قطعاتي كه ساييدگي زيادي ندارند ، مناسب است. قطعاتي كه استفاده روزانه زيادي دارند بايد با پايان سطح محافظت شوند.

تمام سطح

اگرچه به نظر نمي رسد كه به اندازه پوشش هاي نافذ طبيعي باشد ، اما پوشش هاي سطح محافظت با دوام بيشتري را ايجاد مي كنند. آنها گزينه بهتري براي قطعات روزمره هستند كه سايش زيادي خواهند داشت.

بر خلاف روغن تونگ ، كه در داخل چوب خشك مي شود ، پس از اتمام سطح مانند شلاك و لاك در بالاي چوب خشك مي شود تا يك پوشش محافظ ايجاد شود.

اتمام سطح به جاي پارچه با قلم مو اعمال مي شود ، و برس هاي مختلفي در دسترس است - هر كدام ويژگي هاي مختلفي دارند. اتمام بر پايه روغن ممكن است با يك برس طبيعي يا يك مصنوعي استفاده شود. اتمام هاي پايه آب را با برس مصنوعي اعمال كنيد ، زيرا آب ممكن است باعث تورم و بي استفاده شدن موهاي طبيعي شود. از برس هاي ارزان قيمت فومي خودداري كنيد ، زيرا آنها به سرعت فرسوده مي شوند و كت صاف نمي گذارند.

يك برس با قيمت متوسط ​​با انتهاي مخروطي و بهار خوب تا موها انتخاب كنيد. به آرامي بر روي موها بكشيد تا از خوب چسبيده بودن آنها اطمينان حاصل كنيد. برس هاي ضعيف ممكن است موهاي سر را به انتهاي خود بريزند.

Shellac يك سطح خشك شدن سريع است كه امروزه به ندرت استفاده مي شود زيرا در برابر آب يا الكل بسيار مقاوم نيست. لاك ها محافظت بسيار بهتري را ارائه مي دهند و سخت ترين آنها پلي اورتان است.

لاك پلي اورتان پايه روغن است ، بنابراين ممكن است با برس طبيعي يا برس مصنوعي استفاده شود. قبل از استفاده از آن ، سطح را با يك پارچه گيره پاك كنيد. لاك را با استفاده از يك چوب همزن به شكل شكل 8 هم بزنيد. هرگز لاك را تكان ندهيد ، زيرا ممكن است حباب هايي ايجاد شود كه به سطح خشك مي شوند. حدود ½ ”موها را درون لاك بزنيد و مقدار اضافي آن را بزنيد تا دوباره به داخل قوطي بيفتد.

براي به حداقل رساندن دويدن ها و چكه ها ، از وسط تخته شروع به مسواك زدن كنيد ، به سمت لبه ها كار كنيد. حباب ها را با "كنار زدن" صاف كنيد - قلم مو را در زاويه 45 درجه نگه داريد - و به آرامي و بدون توقف ، برس را با حركات تمام طول تخته بكشيد.

پس از اتمام اولين لايه ، بگذاريد كاملا خشك شود. مقاومت در برابر وسوسه نوشيدن يا اضافه كردن پايان بيشتر.

براي جلوگيري از خشك شدن برس بين كت ها ، چندين گزينه پيش رو داريد: آن را تميز كنيد ، در شيشه اي از مواد معدني نگهداري كنيد تا نرم شود تا زماني كه آماده استفاده مجدد آن نشويد ، يا كل برس را در پلاستيك رويه زيپ دار ببنديد كيسه را نگه داريد و آن را در فريزر ذخيره كنيد تا زماني كه زمان استفاده از لايه بعدي است.

ايجاد يك نگاه حرفه اي
اگرچه به عنوان يك پايان مي توان به چوب نگاه كرد ولي بهترين نگاهي كه مي توان به چوب داشت اين است كه چوب در بسياري از محصولات امروزي تاثير بسزايي دارد همچون استفاده و توليد در تزريق پلاستيك، كراتين مو، ماسك مو و يا حتي پودر دكلره...

ما راه حل هايي براي صنعت چوب ارائه مي دهيم

۱۷ بازديد

ما راه حل هاي جامع چوب با افزايش ارزش مشتري و رقابت پذيري صنعت چوب ارائه مي دهيم. با تمركز بر روي محصول نهايي ، ما زنجيره ارزش را از جنگل بهينه مي كنيم. پيشنهاد ما نه تنها براي محصول مناسب مناسب است ، بلكه داراي دانش تخصصي ، راه حل هاي لجستيكي كارآمد و راه حل هاي انبار و فناوري اطلاعات در برخي بازارها است.

محصولات چوبي سازگار

ما از طريق فن آوري پيشرفته در درجه بندي ورود به سيستم و درجه بندي نهايي ، محصولات متناسب با نيازهاي صنايع خاص چوب را ارائه مي دهيم.

درجه بندي مخصوص كفپوش ، لام چسب ، مبلمان ، روكش فلزي ، پنجره و غيره موجود است. ميزان رطوبت با توجه به كاربرد نهايي سازگار است و ابعاد برش سفارشي در صورت درخواست در دسترس است. ما همچنين راه حل هايي براي صنايع نياز به محتواي بالاي چوب قلب يا محصولات بدون مركز در اختيار داريم. با ما تماس بگيريد تا در مورد چگونگي انطباق مواد اوليه خود با نيازهاي شما با ما تماس بگيريد.

اجزاي صنعتي

به منظور كاهش بيشتر هزينه ها در زنجيره تأمين و ايجاد ارزش براي مشتريان ، ما اجزاي چوبي را براي انواع فرآيندهاي توليد ارائه مي دهيم. اين شامل:

محصولات مفصلي انگشتي در طول ها و كيفيت هاي خاص براي استفاده هاي مختلف نهايي
محصولات متصل شده و لمينت فينگر براي صنعت پنجره
محصولات برش خورده ، عمدتا براي صنعت بسته بندي
محصولات استاندارد چوب مثل آينه كنسول و سرويس خواب

ما طيف گسترده اي از ابعاد و كيفيت استاندارد را متناسب با نيازهاي شما ارائه مي دهيم. ضخامت ها از 16 ميلي متر تا 75 ميلي متر و عرض از 75 ميلي متر تا 225 ميلي متر است. همه محصولات به صورت كوره خشك شده اند.

زنجيره ارزش ما

به طور مداوم ، ما در حال تلاش براي كاهش هزينه هاي پردازش و زنجيره تامين از جنگل به محصول نهايي هستيم. كار ما براي تهيه محصولاتي كه به طور فزاينده اي پردازش مي شوند تا متناسب با نيازها و مشخصات خاص مشتريان اولويت دار ما باشد مانند مبلمان و ميز تلويزيون ، هرگز پايان ندارد. با استفاده از آخرين فن آوري در مرتب سازي ورود به سيستم اشعه X ، اسكن دوربين ، برش دقيق ، اتصال انگشت و چسباندن لاملا ، براي مشتريان خود ارزش ايجاد مي كنيم.

آيا كراتين باعث ريزش مو مي شود؟ 

كراتين يك مكمل غذايي و ورزشي محبوب است. شايد خوانده باشيد كه استفاده از كراتين مو مي تواند منجر به ريزش مو شود. اما آيا اين درست است؟

گرچه كراتين به طور مستقيم منجر به ريزش مو نمي شود ، اما ممكن است بر سطح هورموني تأثير بگذارد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد كراتين ، فوايد و عوارض آن ، و آنچه كه تحقيقات در مورد ارتباط آن با ريزش مو مي گويد ، به مطالعه ادامه دهيد.

آنچه تحقيقات در مورد كراتين و ريزش مو مي گويد

چيزهاي زيادي وجود ندارد كه نشان دهد مكمل كراتين در واقع باعث ريزش مو مي شود. در حقيقت ، بسياري از شواهد موجود در مورد پيوند ، حكايتي است. اين بدان معني است كه از شهادت يا تجربيات شخصي افراد ناشي مي شود.

با اين حال ، يك مطالعه كوچك در سال 2009 ، منبع معتبر بازيكنان راگبي در سن دانشگاه ، افزايش سطح هورمون مرتبط با ريزش مو را پس از 3 هفته رژيم مكمل كراتين يا صافي مو ، نشان داد. اين هورمون دي هيدروتستوسترون (DHT) نام دارد.

سطح كراتين و دي هيدروتستوسترون (DHT)

DHT هورموني است كه از هورمون ديگري گرفته شده است كه ممكن است با آن آشنا باشيد - تستوسترون. DHT همچنين قدرت بيشتري نسبت به تستوسترون دارد.

ارتباط DHT با ريزش مو چگونه است؟

فوليكول هاي مو چرخه زندگي خود را دارند. يك مرحله رشد مو ، يك مرحله استراحت دنبال مي شود و پس از آن مو مي ريزد.

DHT مي تواند به گيرنده هاي خاص هورمون در فوليكول هاي مو متصل شود. اين مي تواند منجر به چرخه رشد موهاي كوتاهتر و همچنين موهايي نازك و كوتاه شود. از آنجا كه رشد مو كمتر است ، موهاي بيشتري نسبت به جايگزيني آنها مي ريزند.

بعلاوه ، برخي از افراد استعداد ژنتيكي ريزش مو دارند. تغييرات ژني به نام AR مي تواند منجر به افزايش فعاليت گيرنده هاي هورموني موجود در فوليكول هاي مو شود.

همچنين ، آنزيمي كه تستوسترون را به DHT تبديل مي كند ممكن است در افرادي كه ريزش مو دارند فعال تر باشد.

ارتباط كراتين با ريزش مو چگونه است؟

مطالعه 2009 روي بازيكنان راگبي از يك رژيم مكمل كراتين شامل 7 روز بارگيري كراتين استفاده كرد كه در طي آن سطح بالاتري از مكمل داده شد. به دنبال آن يك دوره نگهداري از سطح پايين تري كراتين  انجام شد.

محققان دريافتند كه سطح DHT در طول مدت بارگيري بيش از 50 درصد منبع معتبر افزايش يافته و در طول دوره تعمير و نگهداري 40 درصد منبع اعتماد بيش از حد پايه باقي مانده است. سطح تستوسترون تغييري نكرد.

در اينجا لازم به ذكر است كه محققان ريزش مو را در شركت كنندگان در مطالعه ارزيابي نكردند. بنابراين ، ما فقط مي توانيم تأثير را بر روي سطح هورمون در اينجا مشاهده كنيم. كه ماسك مو نيز كم تاثير نيست.

افزايش سطح DHT مشاهده شد. از آنجا كه سطح DHT در ريزش مو نقش دارد ، اين افزايش مي تواند شما را در معرض خطر قرار دهد ، خصوصاً اگر از نظر ژنتيكي مستعد ريزش مو هستيد.

به طور كلي ، تحقيقات بيشتري در مورد اثر كراتين و پودر دكلره بر روي سطح DHT مورد نياز است. همچنين بايد تحقيقات بيشتري انجام شود تا ارزيابي شود آيا افزايش DHT به دليل مصرف مكمل كراتين براي تقويت ريزش مو كافي است يا خير.

تزريق پلاستيك